موبایل دزد‌های نظرآبادی در دام پلیس 

 فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد از دستگیری باند سارقان موبایل با اعتراف به ۵ فقره سرقت خبرداد و گفت: سارقان با سوء استفاده از شلوغی خیابان و ازدحام جمعیت تلفن همراه سوژه‌های خود را از کیف آن‌ها به سرقت می‌بردند. 

سرهنگ فرج اله اسدالهی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از داخل کیف شهروندان نظرآبادی در خیابان‌های شلوغ شهر، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او  افزود: در تحقیقات اولیه کارآگاهان مشخص شد باند ۴ نفره سارقان در ساعات شلوغی بازار سوژه‌های خود را انتخاب و با سوء استفاده از ازدحام جمعیت در یک لحظه کیف شهروندان را باز نموده و اقدام به سرقت موبایل مالباختگان می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی هویت سارقان شده و پس از شناسایی مخفیگاه آن‌ها در حاشیه شهر نظرآباد، با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات غافلگیرانه هر ۴ سارق را دستگیر کردند.

سرهنگ اسدالهی یان کرد: سارقان پس از انتقال به پلیس آگاهی در ابتدا منکر ارتکاب هرگونه سرقت بودند، اما پس از مشاهده مستندات پلیس و روبرو شدن با تعدادی از مالباختگان لب به اعتراف گشوده و به ۵ فقره سرقت از این طریق اقرار کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان با بیان این که متهمان با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان تعداد ۷ دستگاه گوشی همراه و مقادیری مواد مخدر و آلات استعمال کشف شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.